GOING TO THE GYM & IIFYM

Hi in here! What changes I've brought back in my life these days! First, me and Solen took the harder steps of our early lives, a...




Hi in here! What changes I've brought back in my life these days! First, me and Solen took the harder steps of our early lives, and in time, we maybe did the most rewarding thing : we subsribed in a gym. This has changed my life so much! Having so many possibilities in such a larger space than my living room is an improvement! It can really get boring to do the same moves all the time, even if efficient, it becomes redundant. (although I never gave up!)
Therefore my days now start by getting to the gym, getting it done hard, and going back home for a shower before heading to work. I am the kind of girl that loves being a busy bee , safe to say this routine suits me perfect. Every morning, just me and a guy in the gym, music so loud, I love having every machine available!!
I also decided to welcome IIFYM back into my life. In 2012, I've been prescribed medications because I was hitting a very low phase and IIFYM stressed the hell out of me, making me crazy about every food, always triple checking the labels, getting anxious in restaurants... blah blah blah Nothing close to funny. That was not the life I was searching for! Managing to quit a psychic disease for another is never good! But this time, I'm going to make it funny! When you think about it, myfitnesspal -among others, help you in so many ways by tracking your food. To people who never check, you should give it a go, just to see if you're eating too much/less. I've quickly remarked that my carb intake was anormally high, and I know that carbs doesn't suit me! One day after another, I have seen the quantities grow! It's really nice to have find fundations in my life to recenter and have a new perspective on my journey. I will rock it, I will SUCCEED!

Bonjour là-dedans! Quels changements dans ma vie ces derniers temps! Pour commencer, moi et Solen avons peut-être fait le pas le plus difficile de nos vies, et dans le temps, la chose la plus rémunératrice: nous nous sommes inscritesà la salle. Ca vient tellement de changer ma vie! Avoir tellement de possibilités  dans un espace tellement plus grand que mon salon est une véritable amélioration§ Ca peux devenir vraiment ennuyeux de faire tout le temps les mêmes mouvements, même efficaces, c'est redondant. (bien que je n'ai pas abandonné un seul jour!)
Donc mes journées commencent maintenant par aller à la salle, s'entrainer bien dur, et retourner chez moi pour une bonne douche et un petit dèj' avant d'aller travailler.  Je suis le genre de fille qui adore être pressée donc ça me va bien! Chaque matin, juste moi et un autre type, la musique à fond, et j'adore quand toutes les machines sont libres!
J'ai aussi décidé d'accueillir à nouveau IIFYM dans ma petite vie. En 2012, on m'a prescrit des médicaments parce que je traversais une phase très basse de la vie, et IIFYM me stressait pour un rien, me rendant folle pour tout les aliments, toujours a vérifier et re-vérifier les étiquettes, à me stresser au restaurant... Ce n'est pas la vie que je voulais. Quitter une "maladie psychique" pour une autre. Mais cette fois ça sera différent, ça sera fun! Quand on y pense, les apps du genre myfitnesspal, ça aide tellement à vérifier. Au personnes qui ne contrôlent jamais, essayez! Vous serez peut-être surpris de découvrir que vous mangez trop/pas assez. J'ai vite remarqué que mes glucides étaient trop hauts, et je sais que les "carbs" ne me vont pas. Un jour après l'autre, les quantités s'ajoutent ! C'est cool de retrouver des bases dans ma vie pour donner une nouvelle perspective à ce voyage. Je vais gérer, je vais REUSSIR!


You Might Also Like

0 commentaires