At-Home Full Body Workout

Hey peeps!! How have you all been doing this week? A day left til it's the week end and we can relax a little. I've been feeli...


Hey peeps!! How have you all been doing this week? A day left til it's the week end and we can relax a little. I've been feeling pretty tired this week, and I clearly need two days off to recover! I have also trained and put up a workout that I loved and thought I'd shared with you, it's about your full body and up-tempo so it's good when you run out of inspiration:

Biceps Curls (alternate) / 10 reps each side
Backward Lunges / 10 reps each side
Repeat 5x . No rest between sets

Biceps Curls into Shoulder Press (alternate) / 10 reps each side
Push-Up / 10 reps - you can vary with diferent variations
Repeat 5x . No rest  between sets

Donkey kicks with barbell / 15 reps - 10 sec hold / 3 sets
Lateral standing Leg Raise with plate / 15 reps / 3 sets
Standing kickbacks with resistance band / 15 reps / 3 sets

Enjoy! ♥

// Salut vous tous!! J'espère que vous allez tous bien depuis le début de la semaine! Allez encore un jour avant le week-end où on pourra décompresser un peu. J'ai été fatiguée toute la semaine et j'ai vraiment besoin de deux jours pour récupérer ! Bien sûr, je me suis entraînée et j'ai construit une super session, je me suis dit que j'allais la partager avec vous! Ça fait travailler presque tout le corps et c'est a un rythme rapide, donc super pour les pannes d'inspiration:

Biceps curl (alterné) / 10 reps chaque côté
Fentes Arrières / 10 reps chaque côté
Répétez 5x . Pas de repos entre sets

Biceps Curls puis développé épaules (alterné) / 10 reps chaque côté
Pompes / 10 reps - on peux varier les positions
Répétez 5x . Pas de repos entre sets

Donkey kicks avec haltère / 15 reps - 10 sec pause / 3 sets
Levé de jambe latéral / 15 reps / 3 sets
Kickback arrière avec bande résistante / 15 reps / 3 sets

Enjoy! ♥

You Might Also Like

0 commentaires