Killing It

What a day!! After a relaxing morning, I somehow quickly changed clothes and decided to lift a bit. Well, it end up I lifted f...




What a day!! After a relaxing morning, I somehow quickly changed clothes and decided to lift a bit. Well, it end up I lifted for more than 1.5 hour, did a killer leg session followed by shoulders.... It's incredibly good to train on a sunday, you don't have to ask yourself "how much time do I have to train?" , so you can train harder and focus more. I still haven't changed clothes, because the stationary bike is also waiting for me to ride it a bit! ( I think last night sushis gave me a spike of energy...) To conclude I did 12 exercises, was dripping sweat, sucking wind and loving it! 

// Quelle journée! après une matinée toute calme, je me suis changée à la vitesse de Spiderman pour aller lever un peu de fonte. Et bien figurez-vous que cela a duré plus d'une heure et demi,  une session jambes qui m'a tué, puis les épaules..... C'est franchement agréable de s'entrainer un dimanche, quand on a pas a se poser la question "combien de temps j'ai pour m'entrainer?" donc l'entrainement est plus intense car on est plus concentrés. Je ne me suis même pas encore changée! Mon vélo d'appartement attend tranquillement que je le chevauche un peu! (je crois que les sushis d'hier sont responsables de cette énergie débordante....) Pour conclure j'ai fais 12 exercices, transpiré  et essouflée comme rarement, et j'ai adoré ça!

You Might Also Like

0 commentaires