Detox Monday

Hi everyone! Here I am after a few days of break from the blog. I had hard times focusing on my workouts, didn't feel very well so I di...

Hi everyone! Here I am after a few days of break from the blog. I had hard times focusing on my workouts, didn't feel very well so I did not shared any picture or session. 
For a few days now, a celtic festival has settled in my town and it really brings a lot of people from a lot of countries. This year is the year of the Isle of Man and Cornwall, so we get to hear their traditional music and see their outfits. Charlie Winston was even here last Saturday night! It's a really warm and friendly atmosphere during this festival. But if you're familiar with music festival, you know food stands sell a lot of greasy unhealthy food and it's hard to stick to your diet in these events. So my cheat meal soon became a cheat week end and churros took over me. Sad story bro! So monday, new week, new goals : be even healthier during this "festival week", train every day from Mon-Sat! I will also write a post later today for another fit recipe ( yes, I've seen the traffic on this page grow unendlessly when I post anything food related, you little gluttons ♥ )

// Salut à tous! Me revoilà après quelques jours de pause. J'ai eu du mal à me concentrer sur mes entrainements, je ne me sentais pas très bien et je n'ai donc partagé ni session, ni photos. 
Depuis quelques jours, un festival celtique s'est installé en ville et beaucoup de gens viennent de beaucoup de pays. Cette année est celle de la Cornouailles et de l'Ile de Man, et on peux donc entendre leurs chansons et voir leurs tenues traditionnelles. Même Charlie Winston est venu samedi soir! Il y a une atmosphère très amicale et chaleureuse pendant ce festival. Mais si vous connaissez un tant soit peu les festivals de musique, vous savez que des stands de nourriture pas très saine pollulent, et a devient difficile de se tenir à son régime. Donc mon repas de "triche" est devenu un week end de triche et les churros m'ont dominé. Sale histoire! Donc Lundi, nouvelle semaine, nouveaux objectifs : faire encore plus attention durant cette "semaine festival", m'entrainer chaque jour du Lundi au samedi! Je posterai un petit article avec une recette fitness ( et oui, j'ai vu que les visites augmentaient terriblement dès qu'il y avait un peu de bouffe sur les photos, petits gourmands ♥ )

Session
Front raise 7 kg / 10 reps each side
Lateral raise 7 kg / 10 reps each side
Back delts raise 7 kg / 10 reps each side
( repeat 5x these three exercises / répétez 5 fois ces 3 exercices )
Upright Row  18 kg / 20 reps / 3 sets
" " 26kg / 7 sets / 3 sets
Dumbell Shoulder Press 6kg / 10 reps each / 5 sets
Shoulder Press 20kg / 10 reps / 2 sets
" " 26 kg / 7 reps / 2 sets
" " 30kg / 2 reps / 2 sets
 





You Might Also Like

0 commentaires