CZECH FOOD & NEWS

Seems like ages I haven't jolted Something up here! Finally I have some time to tell you I arrived safely in Czech Republi...








Seems like ages I haven't jolted Something up here! Finally I have some time to tell you I arrived safely in Czech Republic for two weeks with colleagues, and time flies between early work and busy afternoons. Here I show you our last meals ! Not very good for my diet as most of food here is fried but still I choose healthiest options and.... I am leaning out! Crazy how my body can hold onto fat even with a veggie-based diet, but how well it reacts to a totally different diet! No need to step on a scale, pictures speak for themselves ;) On Saturday we'll be heading to a city with ancient romanian castles and end the day in Brno because it'll be kind of festivities with fireworks ♥ I'll try to blog it as soon as we reach the hotel! Then on Sunday we'll visit Prague !

Yesterday we went to Tesco and were amazed about how different it is from our country! And I found a little surprise for you that you may like very much.... Have a nice night full of beautiful dreams ♥

//J'ai l'impression de ne rien avoir écrit ici depuis des siècles! J'ai finalement le temps de vous dire que je suis bel et bien arrivée en République Tchèque pour deux semaines avec des collègues, et le temps passe vite entre le travail très matinal et les après-midis à découvrir cet endroit. Voici des photos de nos derniers repas ici! Pas très bon pour le régime puisque presque tout est frit! Mais je choisi quand même les options les plus saines et... Je m'assèche un peu! C'est fou de voir que mon corps garde de la masse grasse même avec un régime de légumes, mais qu'un changement alimentaire total le fait réagir différemment. Pas besoin de se peser, les photos parlent d'elles-mêmes! Samedi nous irons visiter les villes avoisinantes et leurs chateaux et nous finirons la journée à Brno, des festivités locales et feux d'artifices au programme ♥ J'essaierai de vous montrer tout ça en rentrant. Et Dimanche, c'est direction Prague!

Hier nous sommes allés à Tesco et c'est troublant de voir à quel point c'est différent de chez nous! Et je vous ai trouvé une petite surprise que vous allez beaucoup apprécier je pense... Bonne nuit pleines de beaux rêves à tous ♥

You Might Also Like

0 commentaires