YOU SHOULD TRY THIS!

Cooked vs uncooked pictures aren't same because picture weren't taken on the same day I'm happy to introduce you to ...



Cooked vs uncooked pictures aren't same because picture weren't taken on the same day

I'm happy to introduce you to my new favorite breakfast I ever cooked! I don't know how I ended up mixing these ingrédients but I'm glad I did! I am always in a rush on mornings, I spend about 30 minutes sipping on my coffee, opening one eye after the other and enjoying my boyfriend before he leaves to work, then put on workout clothes and train for an hour. Then shower, makeup, food in just 30 minutes then I'm off to go! Time goes by so fast when you're half awake :) So this is just a pleasure to grab one of the breakfast jars I prepared, add milk and enjoy! Here's the recipe:

- 2 handfuls of All Brans (so so much fibers!)
- 1 handful of organic muesli
- 1 teaspoon of cocoa powder
- 1 scoop of White Chocolate protein powder
- Hazelnuts
-Milk (soy/almond or low fat milk)

I just put the ingredients in the jar and when it's time to eat it, I add water (about a glass) and wether put in the microwave or mix and eat it cold. It's so good you can get frustrated and it's so healthy you won't feel guilty! And it'll give you great energy for the rest of the day ;) I'll keep this in my diet from now on!

(indicative values: kcal =576, P=39, F=8.3, G=112gr)

// Je suis heureuse de vous présenter mon nouveau petit dèj' préféré de tous ceux que j'ai pu préparer! Je ne sais pas comment j'ai fini par mettre tous ces ingrédients ensemble mais j'en suis ravie! Je suis toujours ultra pressé le matin, je passe 30 min a siroter mon café, en ouvrant un œil après l'autre et en profitant de mon chéri avant qu'il parte au travail, puis j'enfile ma tenue de sport et zou! training pendant 1 heure. Après, douche, maquillage, petit dèj' en 30 minutes et c'est parti! Que le temps passe vite quand on est à moitié réveillée :) Alors c'est un plaisir de prendre un des pots où j'ai preparé mes repas, ajouter du lait et mmmmh :) Voilà la recette:

- 2 poignée de All bran
- 1 poignée de muesli bio
- 1 cac de cacao maigre en poudre
- 1 dose de protéine Chocolat Blanc
- Noisettes
- Lait(de soja/amandes ou lait écrémé)

Je mets tous les ingrédients dans mes pots et quand vient le moment de le manger, j'ajoute le lait(environ un verre) et soit je le met au micro ondes soit je mélange et je mange froid. Tellement bon que vous ne serez pas frustré, tellement sain que vous ne vous sentirez pas coupables! Et vous aurez de l'énergie pour toute la journée ;) Je garde ce repas dans mon régime, c'est sur!

(valeurs indicatives: kcal=576, P=39, F=8.3, G,112gr)

You Might Also Like

0 commentaires