A GOOD REASON TO REST

Hello y'all! I still can't believe I've trained every single day since my come back from Belgium a month ago. Rest is a...



Hello y'all! I still can't believe I've trained every single day since my come back from Belgium a month ago. Rest is an important part of the process and I somehow thought my good night sleep will be sufficent. I was wrong! Yesterday I hurt my neck real bad and this morning it only got worse !  Too bad. Hopefully I will be able to train lower body! Keep that in mind ! Rest is the most important part. And when you love working out as much as I do, not taking enough rest will only lead you to injuries! And ass-kicking soreness...
On a happier note, tommorow is my birthday and Im super excited!

//Hello! Je n'arrive toujours pas a croire que je n'ai pas pris un jour de repos depuis mon retour de Belgique il y a un mois. Le repos c'est LA chose primordiale quand on s'entraîne, et je me suis dit bêtement que mes bonnes nuits de sommeil suffiraient. Et bien j'avais tort !  Hier je me suis blessée à la nuque. Dommage. Avec un peu de chance je pourrais toujours faire le bas du corps !  Gardez cela à l'esprit, le repos c'est le plus important. Et quand vous aimez le sport autant que moi, vous savez qu'au final ça ne mène qu'a des blessures.... Et des méga courbatures !
Bon pour bien terminer ce post, demain c'est mon anniversaire et j'ai vraiment hate

You Might Also Like

0 commentaires