I AM BACK !

I am really unconsistent with the blog lately but god Ive been busy learning my new job and enjoying the grown up life !  Such a oleasu...



I am really unconsistent with the blog lately but god Ive been busy learning my new job and enjoying the grown up life !  Such a oleasurable moment when your studies finally get you to somewhere you could only dream of !  (it's not fitness realted but it's quite as interesting ! ) and I really focused on my training and havent missed a single say of workout since March 25th. Yay !  Proof that when you want you can !  I lost about all the weight I came home with after Belgium and I appear to be leaner than before... So glad !  Safe to say I am satisfied with the efforts I put in lately !  And of course bad point is my two laptop broke so today I finally got a new one to motivate you guys and get in this healthy lifestyle together !  Xx

//Decidement je ne tiens pas mes promesses sur le blog ces derniers temps, mais mon nouveau travail me demande beaucoup de temps et je profite de la vie d'adulte maintenant !  Quel plaisir quand les études prennent enfin un sens et que vous trouvez un job que vous croyiez innaccessible pour vous ! ( aucun lien avec le sport mais tout aussi intéressant ! ) et je me suis aussi beaucoup concentré sur mes entrainements sans rater une session depuis le 25 mars. Preuve que tout le monde peut se bouger s'il le veut ! Mes petits kilos ramenés de Belgique sont enfin rentrés chez eux et je me sens encore plus légère qu'avant mon départ !  Super contente que mes efforts soient recompensés ! Et le point negatif c'est que mes deux ordis sont hs donc aujourd'hui je m'en suis procuré un tout neuf pour qu'on se remotive ensemble avec bonne humeur et énergie !  Xx

You Might Also Like

0 commentaires