JUNGLE WORKOUT & MY BODY IMAGE

Not everybody always have good days, and me neither. Although I made huge progress with my workouts and abilities, and ...








Not everybody always have good days, and me neither. Although I made huge progress with my workouts and abilities, and evolve in a strong and healthy state of mind, I've observed a lack of confidence in my body lately. As it is, I found myself caught in one of those vicious circle most girls with recognize in: the more I feel anxious the more I eat. With the origin of anxiety being from the few pounds I've put on, the circle is neverending.
I hate when my brain does these tricky things to me like this and then I lose control about what's good and what's not. For me, thinking about a diet is certainly not the good thing as I've had EDs before. I'd rather talk of "adjustments", and "priorities". It's not this hard to be healthy right? :) So let's say yes to a better way of living, even better than what I've done until now. Let's make a step ahead, let's raise our chins. Whatever may turn your sunny days into cloudy ones, it's time to make 'em shine again!♥ I'm so happy I have a few posts more to deliver as I enjoy so much wathcing the figures grow as you guys keep visiting this page! Thank you ♥

// Tout le monde n'a pas forcément que des bons jours, et moi non plus. Même si j'ai fait pas mal de progrès sur le plan des entrainements et de mes capacités, et que j'évolue dans un état d'esprit fort et sain, j'ai observé un manque de confiance en mon image ces derniers temps. De ce fait, je me retrouve dans ce satané cercle vicieux que beaucoup de nanas connaissent: plus je stresse, plus je mange. Et puisque l'origine de ce stress sont les quelques kilos que j'ai pris, ce cerlce vicieux est sans fin.
Je déteste quand mon cerveau me joue des sales coups comme celui là et je perds le contrôle sur ce qui est bon et ce qui est mauvais Pour moi, penser régime n'est pas une bonne chose ayant eu des TCA auparavant. Je préfère parler d"ajustements", et "priorités" Ce n'est pas dur d'être healthy pas vrai? :) Donc disons oui a un meilleur style de vie, encore meilleur que ce que je faisais jusqu'ici Faisons un pas en avant, relevons la tête. Peut importe ce qui rends moroses vos journées ensoleillées, faites les briller à nouveau! ♥ Je suis super contente d'avoir quelques posts encore en réserve pour vous, j'adore voir le nombres de visiteurs augmenter sur cette page! Merci ♥

You Might Also Like

0 commentaires