WORST COOK

Long time no see - or read-in here ! After two weeks time away from home and especially because it's far from being a habit for...




Long time no see - or read-in here ! After two weeks time away from home and especially because it's far from being a habit for me, was kinda hard but at the same time, I came back home replenished, feeling much more confident and strong- then felt very bad and emotional! So this week was also a come back to my heavily missed weights, and sessions added up, I felt confident, effective, and have been believing in me so much these last days is a really good feeling ♥ I am ready for everything life will hand to me!


I also got a new cooker which means I now 'test' foody things that may or may not look like protein balls... Let's say it was just the first time! I love to mix different plant-based protein flour - such as lupine or peas, I then added 2 eggs, a scoop white chocolate protein powder (MY ALL TIME FAVORITE) some milk, peanut buttah and rolled in coco flakes ! an hazelnut dipped in the middle and about 20 min in oven ! I still need to practice though to give you a convenient list of ingredients haha ! See you soon, I promise!

// ca fait un moment que je nuis pas passée écrire ici! Après deux semaines passées loin de chez moi, et surtout parce que c'est inhabituel pour moi, je me languissais de rentrer! Je suis arrivée à la maison pleine de confiance, et en me sentant super en forme - et juste après super mal et sensible! Donc cette semaine était réservée au sport qui m'a beaucoup manqué, les sessions se sont accumulées, afin de retrouver mon mental d'acier et ma bonne humeur! Je me sens efficace et ça c'est vraiment cool ♥ Je suis prête pour tout ce que la vie à a me donner!

J'ai aussi reçu un nouveau four et je passe du temps à 'tester' des choses qui devraient ressembler à des proteins balls... Disons juste que c'était la première fois! J'aime mélanger des farines végétales protéinées comme la farine de lupin ou de pois, puis j'ai ajouté  œufs, de la protéine Chocolat blanc (MON PREFERE A VIE!) du lait, du beurre de cacahuète et j'ai roulé le tout dans des flocons de coco! une noisette plantée au milieu et zou,  20min au four!  Mais évidemment il me faudra plus de pratique pour vous partager une recette convenable ;) A bientôt, c'est promis!

You Might Also Like

0 commentaires