An Evening to Celebrate

When you've worked your ass off for a few weeks, I find it super cool to break the routine unexpectedly, and that's w...





When you've worked your ass off for a few weeks, I find it super cool to break the routine unexpectedly, and that's what I did yesterday by celebrating my man's birthday on a Thursday! I Trained cardio and strength early in the morning, hurried from work to run for errands and get everything ready, and I like it so much when I prepare a surprise for someone! The only fact of making someone smile is my miracle :) So I bought some Veuve Cliquot Champagne, made french fries with beef, and even found a chocolate cake -from an awarded cook- that was so goodlooking I felt like a murderer when I sliced it.... Poor story. Besides that it's the first birthday I get to spend with who I now know is the man of my life, so no need to say it was one of my best evening to date.

Even if I did drink a few drinks of the liquid sparkling gold, I trained today, mainly legs with medium weights and modified squats so I could challenge a bit and spice it all up ! I hope you guys are really fine too, and that your week went well (and if it didn't, I'm glad it's finally over ♥)

//Quand tu travailles à mort pendant quelques semaines, c'est super de pouvoir casser la routine sans s'y attendre, et c'est ce que j'ai fait en fêtant l'anniversaire de mon homme un jeudi! Je me suis entraînée le matin (cardio+force), dépêchée de partir du travail pour fignoler le tout, j'adore faire des suprises! Le fait de voir sourire quelqu'un me fait plaisir! J'ai donc acheté de la Veuve Cliquot, fait des frites et du boeuf, et un gâteau au chocolat -d'un pâtissier récompensé- tellement beau que je me suis sentie coupable de le couper... Pauvre histoire. A côté de ça c'est le premier anniversaire que je passe avec celui qui je le sais est l'homme de ma vie, donc inutile de vous dire que ça a été une des plus jolies soirées de ma vie.

Même si j'ai bu quelques verres du liquide doré, Je me suis entraînée aujourd'hui, principalement les jambes avec poids médium et variations de squats pour changer un peu et épicer la session! J'espère que vous avez tous passé une super semaine (et si ce n'est pas le cas, je suis contente pour vous qu'elle soit finie ♥)

You Might Also Like

0 commentaires