Beach Monday

Morning workout done!! You can find the video up on youtube HERE ! It was nice to workout on the beach because it adds instability yo...


Morning workout done!! You can find the video up on youtube HERE! It was nice to workout on the beach because it adds instability you couldn't have on a flat gym floor! Plus you get an incredible view! I'd rather workout in beautiful spots like this one to kick start my week and brighten my mood! And you, what is you plan for today? 
This week I'm only doing evening shifts so I can train every morning.... Is that hapiness? I think yes, it's all about balance and I just love my life right now ♥ Working out is my passion and your support is my motivation!

// Entrainement matinal fini!! Vous pouvez retrouver a vidéo youtube ICI! C'est franchement super de s'entrainer sur la plage, ça ajoute de l'instabilité, ce qui n'est pas possible sur un sol de salle de gym! En plus, la vue est juste incroyable! Je préfère m'entrainer dans ce genre d'endroit dès que possible pour bien commencer la semaine et garder le moral! Et vous, c'est quoi le programme aujourd'hui? 
Cette semaine je ne travaille que du soir, ce qui veut dire que je peux m'entrainer tous les matins.... C'est ça le bonheur? Je pense que oui, il s'agit de trouver l'équilibre et j'aime ma vie tout de suite maintenant ♥ M'entrainer c'est ma passion et votre support, ma motivation!

You Might Also Like

0 commentaires