Norwegian Bread & Eminem

Hi guys!! I found this earlier this week at my local grocery store and thought I'd give it a try. I always trust products comin...



Hi guys!! I found this earlier this week at my local grocery store and thought I'd give it a try. I always trust products coming from northern countries, because it seems less artificial and a lot healthier to me (I love french food but not the love handles coming along with it). These are ABSOLUTELY delicious, I chose the spelt and pumpkin seeds one, and I think it will be my new perfect combo to eat with peanut butter !! Plus, it only has good carbs, good fats, a lot of protein and no sugar!!

I also haven't trained today, so spontaneous rest days for me. I heard a saying a few hours ago that really motivated me for tommorrow : "Life is a mystery to be lived, not a problem to be solved". We spend too much time worrying, and we don't even enjoy the moment!! Makes me wanna kick asses and go workout!! I also listened to this in my car, such an epic song but it always make me shiver, I always feel so invicible after listening to it!!

// Coucou!! J'ai trouvé ces merveilles plus tôt dans la semaine et j'ai voulu es essayer. Je fais toujours confiances aux produits qui viennent des pays nordiques, car ils ont l'air moins artificiels et plus sains (j'adore les plats français mais pas les poignées d'amour qui vont avec). Ces tranches sont ABSOLUMENT délicieuses, j'ai choisi la version épeautre/graines de courge que j'adore, et je pense que ça va devenir la combinaison parfaite avec un peu de beurre de cacahuète !! En plus c'est plein de glucides complexes, de bons gras, un paquet de protéine et pas de sucre!!!

Je ne me suis pas entraînée aujourd'hui, donc repos spontané pour moi. J'ai entendu cette phrase qui m'est restée dans la tête: "La vie est un mystère qui doit être vécu, et non pas un problème que l'on doit résoudre". On passe tellement de temps à s’inquiéter , on ne profite plus du moment!! ça donne envie de se botter les fesses et faire du sport!! j'ai aussi entendu ça dans ma voiture, chanson classique que tout le monde connait mais si efficace pour se motiver, je me sens invincible après!!


You Might Also Like

0 commentaires