Video : Kettlebell Cardio Workout

Here's today's video from my outdoor training, focusing on using a kettlebell. It demands a lot of technique to perform easy ex...


Here's today's video from my outdoor training, focusing on using a kettlebell. It demands a lot of technique to perform easy exercises such as kettlebell swings!! It really blasts your heartrate if done in a pyramid, which is what I did ! Later today, my man will have a friend to come over and watch the rugby cup so I'll have 80 min free for a power walk ♥ I love active Sundays! And you, did you train or rest today?

// Voici ma vidéo du jour, entrainement en extérieur ça fait du bien au moral! Je n'ai utilisé qu'un kettlebell, mais ça demande quand même une certaine technicité pour réussir des mouvements simples comme le kettlebell swing!! Ca envoie niveau cardio si vous le faites en pyramide comme je l'ai fait ! Ce soir, un ami de mon homme vient regarder le match de rugby, ce qui me laisse 80 min de libre pour un power walk ♥ j'adore les Dimanches actifs!! Et vous, entrainement ou repos aujourd'hui?

You Might Also Like

0 commentaires