FALSE START

  Finally! I can write on here. I've been missing blog posting seriously these last days but my laptop is so slow... Got to in...


 
Finally! I can write on here. I've been missing blog posting seriously these last days but my laptop is so slow... Got to invest in a new one soon! Anyway today is saturday, grocery shopping is done and I have one week of work then I'm done for the year lol!
I've also been thinking about my christmas wishlist and gifts for family, I always stress about the face they'll do when they see what I got them! But I love this time of the year so much :)
Above are pictures of my last pancake session, the brown ones are full of butter, sugar and cow milk for the boyfriend, whereas mine are sugar free, butter free and cooked with soy milk !
And my beloved babycat, maybe the only picture I have from here, standing sill and staring at the camera for once! ♥

Finalement! J'arrive enfin a écrire quelque chose. Ça m'a manqué d'écrire mes posts ces temps-ci, mais mon ordi plante tellement souvent.... Il fut que je m'en trouve un nouveau prochainement! Bref aujourd'hui c'est samedi, jour des  courses et il ne me reste plus qu'une semaine de travail avant d'être en vacances jusqu'à l'année prochaine ... vivement!
J'ai aussi pensé à ma petite liste de cadeaux de noël et cadeaux pour la famille, je stresse toujours en pensant à la tête qu'il vont faire en voyant ce que je leur ai préparé! Mais j'aime tellement cette période de l'année :)
Ci-dessus des photos de ma dernière crêpes party, les brunes sont pleines de beurres, de sucre et avec de lait de vache pour l'amoureux, et les autres sans beurre, sans sucre et au lait de soja pour moi!
Et mon bébé chat d'amour, la seule photo que j'ai d'elle où elle reste sans bouger et fixe la caméra pour une fois ! ♥

You Might Also Like

0 commentaires