MONDAY MORNINGS

Morning like today are my favorite. I woke up feeling refreshed at 7.15, hit cardio and was so energized I really enjoyed it! Then ...



Morning like today are my favorite. I woke up feeling refreshed at 7.15, hit cardio and was so energized I really enjoyed it! Then a little arm session that was much needed, my arms are the muscle I struggle the most at growing/ toning. So now I am all ready for work, i am chilling a little drinking Clipper tea ♥
Yesterday I spent the all day ordering Christmas gifts to my little family, about 6 orders to organize and track... I feel lost lol ! But it will be very nice this year, I can already feel it! 
Well, to come back to a fitness note, we're less than 3 weeks away from Christmas, so please stay motivated, keep your head up and face the weights in the eyes! Don't starve yourself to avoid weight gain during the holidays. You'll put on a few pounds maybe (so will I) but we'll drop them as soon as holidays will be over and days back to normal. 
I am super happy that my laptop let me post a bit this weekend ! So nice to feel connected with my little community of fit stars ♥

Des matins comme ça, j'en voudrais tous les jours. Réveillée à 7h15 d'un très bon pied, session cardio pleine d'énergie vraiment sympa et puis session bras. J'en avais bien besoin, mes bras sont les muscles que j'ai le plus de mal à muscler/tonifier. Donc maintenant que je suis toute prête pour le boulot, je profite d'un peu de temps libre en sirotant mon Clipper thé. 
Hier j'ai littéralement passé la journée à commander des cadeaux de Noël à ma petite famille, environ 6 colis à organiser et à suivre... je me perds lol! Mais cette année, ça va être super, je le sens !
Bon, pour en revenir au sport, il reste moins de trois semaines avant le gavage national de Noël, donc restez motivés, gardez la tête haute et regardez les haltères dans les yeux! Ne vous affamez pas pour compenser votre prochaine prise de poids. Vous prendrez sûrement quelques kilos (et moi aussi) mais on va les perdre dès que les vacances seront finies et que les journées seront à nouveau normales.
Je suis super contente que mon ordinateur m'ai laissé blogger un peu ce weekend, j'adore me sentir connectée à ma petite communauté de fit stars ♥

You Might Also Like

0 commentaires