TRAIN HARD, REST HARD

 Oh la la... Yesterday I hit legs at-home with medium weights and half reps, to keep maximal tension on my legs and glutes. I did ...




 Oh la la... Yesterday I hit legs at-home with medium weights and half reps, to keep maximal tension on my legs and glutes. I did maybe 900 reps in total... I woke up this morning with soreness in my glutes, once in ages! So I decided it was time to rest and did what I do best: relax. A little haircolor to add red shades to my brown hair, a mudmask to refresh my skin, a hot bath to relieve my muscles... While the boyfriend cooked pancakes ♥ Now I will continue my online Christmas shopping, I did it partly yesterday on Lush and I still search for good presents to offer , yay ! I'm super excited !

I wish you all a very cosy Sunday full of cuddles and hugs and kisses ♥

Ouh la la..... Hier c'était entrainement des jambes avec des charges médiums et des demi-reps, pour garder une tension maximale dans les muscles des jambes et des fessiers. J'ai dû faire 900 reps environ au total.... Je me suis réveillée ce matin avec des courbatures aux fessiers, la première fois en une éternité! Donc c'est décidé, aujourd’hui je fais ce que je sais faire le mieux: me détendre. Une couleur pour ajouter des reflets rouges à mes cheveux bruns, un masque à l'argile pour rafraîchir ma peau, un bain chaud pour décontracter mes muscles... Et l'amoureux qui cuisine des crêpes pendant ce temps là ♥ Maintenant, c'est opération cadeaux de Noël qui continue, j'ai commencé hier sur Lush et je continue à chercher, j'ai hâte !

Je vous souhaite à tous un dimanche rempli de câlins, de bisous et d'amour ♥

You Might Also Like

0 commentaires