LUSH FOR CHRISTMAS

Hello my little fit stars! What a bad day it was for me yesterday, and I believe today will not be better. I woke up feeling very s...



Hello my little fit stars! What a bad day it was for me yesterday, and I believe today will not be better. I woke up feeling very sick today, managed to workout anyway and I kinda regret i now... lol 
Yesterday I received my Lush order yesterday and opened it this morning, I love these products! It smells so good even unopened! So I wanted to tell you about them because if you haven't tried it yet, you're really missing something!
So I got three bath bombs ( smells like heaven and dies your bath with the prettiest colors!) a blackberry one, a dragon egg one, and a santa one! This last is so cute I don't want to use it ! Each is about 200gr for 5€ so it's really worth the price.
I also got a mask of magnaminty, I am really into clay masks, and this one is very similar, only better!
And to finish with I ordered tea toner tabs, that you put in hot water , cover your head with a cloth and inhale for about 10 min. It soften and cleanse the face skin and even help you breathe a little better.
To finish with, the gift behind it all is for my sister, but I will keep this one secret as she might come here and find out ! Don't worry Cam, only 24 days left! 
 I can't wait to use a bath bomb this weekend and relax a little! I really hope you'll doing great in this cold weather and have a very good week! If not, hold on! 2 days left til we all get to rest our minds and bodies ♥

Coucou mes Fit Stars! Quelle mauvaise journée hier! Et j'ai le sentiment qu'aujourd'hui ne va pas être mieux.. Je me suis réveillée vraiment malade ce matin mais je me suis quand même entrainée mais je le regrette un peu maintenant ! 
Hier j'ai reçu mon colis de chez Lush et je l'ai ouvert ce matin, j'adore ces produits! Ca sent super bon, même quand le colis est fermé! Donc je tenais absolument à vous en parler, car si vous ne l'avez pas déjà testé, vous ratez quelque chose!
Donc j'ai reçu trois bombe de bain (ça sent tellement bon et ça colore votre bain !) une à la mûre, une "oeuf de dragon" et une Santa! cette dernière est tellement mimi que j'ai pas envie de l'utiliser :) chacune pèse environ 200gr pour 5€ donc c'est vraiment pas mal rapport quantité/prix.
J'ai aussi pris un masque La Grande Mentheuse, je suis vraiment une addict des masques à l'argile et celui-ci est similaire, mais bien meilleur!
Et j'ai aussi pris des toner à l'arbre de thé, vous les mettez dans de l'eau chaude, couvrez votre tête avec une serviette et inhalez pendant environ 10min. Ca adoucit et clarifie la peau, et ça aide même à respirer un peu!
Pour finir, le cadeau derrière est celui de ma soeur, que je vais carder secret au cas où elle passe par ici! T'inquiète pas Cam, encore 24 petits jours avant de l'ouvrir !
J'ai vraiment hâte d'utiliser une de mes bombes de bain ce week end pour me relaxer un peu. J'espère que vous passer une super journée par ce froid de canard, et surtout une bonne semaine! Si non, tenez bon! Encore deux petits jours avant qu'on repose nos corps et esprits ♥

You Might Also Like

0 commentaires