Food & Fat Burners

Yay!! I can now say I am in vacations for a week before I sit for my very final exam on June, 25th! I will have more time to...



Yay!! I can now say I am in vacations for a week before I sit for my very final exam on June, 25th! I will have more time to workout and take pictures, and sleep! the pictures above are the kind of food I ate lately, a lil' selfie for the win, the sweat I got from my morning cardio, my  usual lunches at the office, my favorite snack ever, and the supplement I've bought lately! // Enfin! je peux maintenant dire que je suis en vacances pour une semaine avant mon examen final le 25 juin! J'aurai plus de temps pour mes entrainements et des photos, et pour dormir! les photos au-dessus sont les repas que je prend ces temps-ci, un petit selfie, les effets du cardio, mes repas habituels au boulot, mes snacks préférés, et les suppléments que j'ai acheté ces derniers temps!

I've been to the doctor to talk about thyroïdis and metabolism are mine is very slow, so I have samples to be taken soon to see if all is okay! I bought some tanning pills to prepare my skin as the summer is finally arriving in France, and ThermoCaps from Weider's I want to talk about: // Je suis allée voir le médecin pour parler de ma thyroïde et de mon métabolisme qui est très lent, donc je dois bientôt faire des examens pour voir si tout est ok. J'ai acheté quelques pilules autobronzante pour préparer ma peau au soleil qui arrive ici, et les ThermoCaps de Weider dont je voulais parler:

I've been really interested in taking fat burners for a long time now but I was scared they didn't worked at all so I always avoided them. As I want to kick my metabolism I hope these will work! I really like Weider's products so I guess this one will do its job properly ! // Çà m'a toujours intéressée de prendre des brûleurs de graisse mais par peur que ce soit de la fausse pub et je les évitais. Comme j'adorerai remettre mon métabolisme en marche, je me dis que ça peut marcher! Les produits Weider sont parmi mes préférés donc pas de raison que ceux-ci ne fassent pas leur job ;) !

Loads of Love
♥ ♥ ♥ ♥

You Might Also Like

0 commentaires