Glutes and Dinosaurs

Hi everyone! I'm so sorry for the fact that I suck at updating my blog as I update my instagram account ( follow @fitsp...






Hi everyone! I'm so sorry for the fact that I suck at updating my blog as I update my instagram account (follow @fitsporate.beyondlimits). I spent a calm and sunny week end with my bf and his son. We went to the beach several times, ate out for dinner at the lovely place you can see on the pictures (I  ordered a salad that was so fresh and yummy !) and took advantage of the sun on our skin. I love those calm moments when you're surrounded by people you love and averything falls in the right place and ahhhh... Nothing perfect! We also went to the movies and watched Jurassic World. WHAT-A-MOVIE! I just have so much good memories about Jurassic Park, the movie theme song makes me shiver! The special effects were perfection and it almost made me want to have a raptor at home! (no to mention Chris Pratt... Hella hot!)

I started the day by having a butt session at home, and added a little cardio session. This session is only including supersets, which means you do exercise 1, then directly jump to exercise 2 and repeat till everything is completed!

// Salut tout le monde! Je suis désolée du fait que je remet moins vite mon blog à jour que mon compte insta (suivez @fitsporate.beyondlimits) . J'ai passé un week-end calme et ensoleillé avec mon amoureux et son fils. Séance de bronzage intensif à la plage, petit resto dans un endroit cosy et sympa (la salade que j'ai commandé était une tuerie!), et le soleil sur la peau qui fait du bien. J'adore les moments calmes avec des proches quand tout est à sa place et rien n'est plus parfait!  Nous sommes aussi allés au ciné découvrir le tout nouveau Jurassic World. QUEL FILM! J'ai tellement de bons souvenirs d'enfance avec Jurassic Park, la musique me fait frissonner! les effets spéciaux étaient vraiment bien faits et ça donnerai presque envie d'adopter un Raptor! (sans mentionner Chris Pratt... toujours au top!)

J'ai commencé ma journée par une session fessiers, à laquelle j'ai ajouté un peu de cardio. La session est uniquement composée de supersets, donc on fait l'exo 1, on passe au 2 et on recommence !

Assisted squats ( 90° @ knee and ankle) / 30 reps (squats assistés, angle cheville et genou 90°)
//superset//
Sumo Squats, toes out / 30 reps
Repeat x3
Kickbacks, standing / 15 reps each
//superset//
Lateral leg raise, standing / 10 reps each
Repeat x2

backward, side lunges / 15 reps each (fentes arrières et latérales )
//superset//
Regular backward lunges / 15 reps each (fentes arrières classiques)
Repeat x3

Kickbacks (pushing with heels @ the top) / 20 reps
//superset//
Glute bridge, back on bench / 25 reps
Repeat x2

Cardio: climbing up & down the stairs from 1st floor our 3rd floor appartment. Total: 20mins, 14 reps, 756 steps  (18 steps / floor = 42 floors!!!!!).  (cardio: monter et descendre les escaliers du rdc jusqu'à notre appartement au 3ème. Total: 20min, 14 allers-retours, 756 marches montées (18 marches / étage = 42 étages!!!!)

Now I'm off to see Vanessa, I love catching up with her and chatting. She's my real soul sister!
Maintenant je pars voir Vanessa, j'adore la retrouver et discuter. Mon âme soeur!

Loads of Love !









You Might Also Like

0 commentaires