Nike x Fitsporate

Today wasn't quite a good day. I haven't been in a good me for a few days, almost lost my appetitI  and motivation...








Today wasn't quite a good day. I haven't been in a good me for a few days, almost lost my appetitI  and motivation. Why? because I'm in vacations and I really need to find an occupation! I only did 30 min cardio this morning and haven't pushed myself any more. You know sometimes you are physically able to workout and move your ass but you can't help, it comes from within. Today was one of these days. So I stood still and waited cause I knew this cuties were coming. A big man came and knocked hard on my door to gave me these. I've waited then for two hours because I wanted my boyfriend to see them with me! I've waited for these for three weeks now so I guess it will help bringing back my motivation!! Then we went to the beach and I will show you tomorrow what my go-to products are when you're heading for a nice, long and efficient sunbath. Anyway, I really need to get a prepared schedule in order to avoid this stress that confuses me and makes me nervous! The last pics are my snack from this afternoon, a de-lish!  

 Aujourd'hui n'a pas bien commencé. Je ne suis pas de bonne humeur depuis quelques jours, j'ai perdu l'appetit et ma motivation. Pourquoi? Parce que je suis en vacances et que j'ai vraiment besoin de trouver une occupation. Je n'ai fais que 30 minutes de cardio et je n'ai pas poussé plus. Parfois on est physiquement capable de s'entraîner et de se bouger les fesses mais on y peut rien, ça vient de l'intérieur. Aujourd'hui était l'un de ces jours. Donc je suis restée à attendre parce que je savais que ces bijoux arrivaient. Un grand monsieur est venu et a frappé super fort à ma porte pour me les remettre. Après cela, j'ai attendu encore deux heurs pour les ouvrir avec mon chéri parce que je voulait qu'on les voit ensemble. J'ai attendu 3semaines pour ces merveilles donc j'espère que ça me motivera!! Après ça on est allé à la plage et je vous montrerai mes produits phares pour une séance de bronzette longue, agréable et efficace. Bref, j'ai vraiment besoin de me faire un planning à l'avance pour éviter ce stress qui me confuse et qui me rend nerveuse!! Les dernieres photos sont mon snack de cette après-midi, un dé-lice!

Loads of Love !!
♥ ♥ ♥ ♥

You Might Also Like

0 commentaires