Have You Tried SunGold Kiwi Yet ?

Oh God!! Finally these little things arrived in France for the second year in a row!! I don't know if you heard about them befor...



Oh God!! Finally these little things arrived in France for the second year in a row!! I don't know if you heard about them before but these are really the best fruit ever according to me. I have some vitamin deficit so I'm always searching for easy ways to cover my daily needs without any pils. These SunGold kiwifruits provide the equivalent of 3 oranges in vitamin C, which means only one kiwifruit will fulfill your daily needs in vitamin C ! So if you're feeling a little down and have a lack of energy, my tip is to go for at least 5 days eating one SunGold kiwifruit every morning. 

The taste is slightly different from regular green kiwifruits though. It's a little sweeter, less acid according to me. But hey! even if the taste doesn't suits you, remember all the good things it has in it!! For what I can say, I'm really really happy to have these fruits to give me an extra boost of energy on mornings and make my days go by better!! Today I'mma order some stuff on +Myprotein because their products are the best and the loyal fitgirl Iam can't go without them!

Mon dieu!! Finalement ces bijoux sont arrivés en France pour la deuxième année consécutive! Je ne sais pas si vous en avez entendu parler avant mais ce sont vraiment les meilleurs fruits sur le marché selon moi. J'ai quelques carences en vitamines et je recherche toujours des moyens efficaces de palier mes carences sans avoir recours aux pilules. Ces kiwi SunGold contiennent l'équivalent de 3 oranges en vitamine C; en d'autres termes, un seul kiwi vous apporte de quoi remplir vos besoins journalier en vitamine C!! Alors si vous êtes un peu à plat et que vous manquez d'énergie, mon conseil est de consommer un kiwi SunGold tous les matins pendant au moins 5 jours.

Le goût est cependant légèrement différent des kiwi verts habituels. C'est plus sucré, moins acide. Mais bon, si le goût vous plaît moins, rappelez vous de tous les bons éléments que ça va vous apporter!! Pour ce que je peux en dire, je suis vraiment hyper contente de les avoir trouvé pour avoir un petit coup de fouet et que mes journées se déroulent plus agréablement!! Aujourd'hui je vais commander quelques suppléments sur +MyproteinFRANCE parce que leurs produits sont vraiment les meilleurs et que la sportive que je suis ne peux plus faire sans eux!

Loads of Love 
♥ ♥ ♥ ♥

You Might Also Like

0 commentaires