Personal Best at Deadlifts

Today I did a light cardio session and I recently found a way to boost my abs while spinning: I bend my body back, still spinning, to ...



Today I did a light cardio session and I recently found a way to boost my abs while spinning: I bend my body back, still spinning, to have this unstable position that makes the ab muscles work, then I also like to work on obliques by bending on the sie when the knee comes back up and really extend then. It burns!! I did one hour today watching music video clips on TV and organized my session like 1 song I spinned, 1 song I spinned + ab "triset"At lunch I also worked out, mainly Deadlift and hamstring. My session went like that // Aujourd'hui j'ai commencé par une petit session cardio, et j'ai récemment trouvé une manière de bosse les abdos tout en roulant: il s'agit de se pencher en arrière, pour avoir une position instable qui bosse les abdos, et le mouvement des jambes qui pédalent rendent la position encore plus instable. Ne pas cambrer le dos! Faites comme ci le nombril était aspiré vers la colonne vertébrale ;) Au déjeuner j'ai bossé mes soulevés de terre, et la session s'est déroulée comme ça:

-Deadlift, stiff legs 20reps 15kg // 20 reps 37kg // 15 reps 47 kilos // 10 reps 53kg 3sets
-Deadlift (regular) 20 reps 27kg // 10 reps 43 kilos 3 sets
-Swiss ball prone legs 20 reps // superset // russian twist 5kg 50 reps// 3 sets
-Barbell row ( this form ) 30kg 6 reps 7 sets

The weights for the two first exercises are my personal bests: I still workout home because I can't decide on which gym I'd rather go to, so I can't lift heavier wieght (no help, no rack, no machine)// Les poids utilisés pour mes deux premiers exos sont mes plus lourds jusqu'ici! Je travaille toujours à la maison car je ne sait pas me décider sur le choix de la salle, alors je n'ai ni aide, ni machines,

Loads of Love!
♥ ♥ ♥ 

You Might Also Like

0 commentaires