My #GiveIt100 Handstand Challenge

I can't upload any video on instagram without getting an "error" message and it's silly because I just start to feel comf...

I can't upload any video on instagram without getting an "error" message and it's silly because I just start to feel comfortable appearing in videos, and I really think it's a better way than taking a pic to evaluate process.... But well! I just subscribed to giveit100.com, which will soon be moving to Instagram, and decided to put myself a goal. If you don't know giveit100, you just commit to a certain goal an upload a 10 sec video everyday to stay motivated, talk about how you feel etc.. for 100 days and other people cheer you up! So, I haven't recorded any video but instead I come with a beautiful picture of me getting help from two walls (yes, handstand are hard) because I'm too afraid my arms won't bear my bodyweight. So I thinks it's better if I learn to have confidence in my strength first ! Anyway, I won't be posting videos every day but I swear I will work on them for 5-10min each evening (plus it works your shoulders) because it's so fun :)

// Je ne peux télécharger aucune vidéo sur Instagram sans avoir un message d'erreur et c'est dommage parce que je me sens à l'aise en vidéo et je pense que c'est une bien meilleure façon d'évaluer ses progrès qu'une simple photo.... Mais bon!! Je viens de m'inscrire sur giveit100.com, qui va bientôt déménager chez Instagram, et j'ai décidé de me mettre un objectif. Si vous ne connaissez pas giveit100, vous vous mettez un objectif, et vous mettez une vidéo de 10 secondes chaque jour pendant 100 jours, pour vous garder motivé et parler de vos ressentis etc.... Et les autres utilisateurs vous soutiennent!!  Je n'ai donc pas de vidéo pour ce premier jour mais bien une photo, de moi et deux murs (oui les handstand sont difficiles.) parce que j'ai trop peur que mes bras ne supportent pas mon poids de corps. Donc je pense qu'il est préférable que je travaille sur la confiance en ma force pour commencer! De toute façon, je ne posterai pas de photo ou de video chaque jour, mais je promets que je vais les travailler 5-10 minutes chaque soir (en plus ça travaille les épaules) parce que c'est super amusant :)

 

You Might Also Like

0 commentaires