Double Trouble : Back & Arms Session

This morning I woke up and decided to be more strict with my diet! I want to look as fit as I am when I workout,...









This morning I woke up and decided to be more strict with my diet! I want to look as fit as I am when I workout, and I want to be leaner. I also woke up with an undeniable need to workout and didn't know what to chose between arms and back.... Well why just train one zone when you can do two ? 
 I absoutely love to train back. I just don't have the words to explain how happy I feel right after. I don't know why, but it's always the session I feel the most powerful! I also added a video to my Youtube channel of my 2 favorite exercises to train bac!

// Ce matin je me suis réveillée et j'ai décidée d'être plus stricte avec mon régime! Je veux paraître aussi sportive que je le suis dans mes entraînements, et je veux sécher un peu. Je me suis aussi reveillée avec l'envie irrésistible de m'entraîner mais je ne savais pas quoi choisir entre les bras et dos.... Et bien pourquoi ne travailler qu'une zone quand on peut en travailler deux? 
J'adore travailler le dos. Je n'ai même pas les mots pour expliquer à quel point je suis contente immédiatement après. Je ne sais pas pourquoi mais c'est toujours la session où je me sens la plus puissante!! J'ai aussi ajouté une vidéo à ma chaîne Youtube avec mes deux exercices préférés pour le dos!

SESSION
Dumbell Bicep Curl / 6kg / 15 reps / 3 sets
Dumbell Biceps Curl / 7 kg / 10 reps / 3 sets
Barbell Biceps curl / 15 kg / 7 reps halfway down, 7 halfway up, 7 whole / 2 sets
Triceps Kickbacks / 6 kg / 10reps / 3 sets
Triceps seated extension / 6kg / 12 reps / 3 sets 

1 arm row / 6kg/ 20reps, 8kg / 15reps, 10kg / 10reps, 12kg/ 8reps
Barbell Row 20 kg / 12 reps / 3 sets
Barbell Row / 30kg / 8 reps / 3 sets
Half Deadlifts / 30kg / 12 reps / 3 sets 
Half Deadlifts / 40kg / 8 reps / 3 sets

You Might Also Like

0 commentaires