Video : Full Body Workout

Hey!! Finally my workout video is up on youtube so I can finally share it on here too :) It's a video from Monday's "cardio wo...

Hey!! Finally my workout video is up on youtube so I can finally share it on here too :) It's a video from Monday's "cardio workout". I like to have a day during the week where I keep the weights lights, or just work with body weight. As the exercise is kinda easy without weights, I did high reps. I really hope you like it and ABSOLUTELY don't hesitate to subscribe to my channel and tell me what you think / what you'd like to see and I'll do it ! 
Now I am done with today shoulder session -which was long but effective- and I am currently snacking on protein waffles. So hard to type everything on here when your arms are shaking from your workout!

//  Salut!! finalement ma vidéo d'entrainement a fini de charger sur Youtube donc je peux enfin la partager ici aussi :) C'est une vidéo de mon entrainement de Lundi (en mode cardio). J'aime avoir un jour dans la semaine où j'utilise des poids plus légers, voire pas de poids du tout. Comme c'est un peu plus facile, j'ai évidemment augmenté les reps. J'espère vraiment que la vidéo vous plaira et n'hésitez ABSOLUMENT pas à vous abonner à ma chaine et à me dire ce que vous pensez/ ce que vous voudriez y voir !!
Ma session épaules est maintenant terminée -elle était loooongue mais efficace- et je suis entrain de manger mes gaufres protéinées. Que c'est dur de tout taper ici quand on a les bras qui tremblent à cause de l'entrainement!!


You Might Also Like

0 commentaires