3 SESSIONS LATER

Today I did 3 whole sessions !  I honestly don't remember training that much in just one day but it feels so good to be...






Today I did 3 whole sessions !  I honestly don't remember training that much in just one day but it feels so good to be tired and to know the reason : ) Im so happy with myself considering my first thoufht this mornin was "Let's go for a restday". 55min spinning, shoulders/biceps training and a power walk is all I needed today !

// aujourd'hui trois sessions !  Honnêtement je ne me rapelle pas avoir autant fait en une journée !  Ca fait du bien de me dire que je suis fatiguée, et que je sais pourquoi !  Je suis super contente de moi surtout quand je pense que ma première idée ce matin était de prendre un jour de repos. 55 min de velo, épaules/biceps, et une marche rapide etaient ce dint j'avais besoin !

You Might Also Like

1 commentaires