CHOCO COCO PUDDING

 Here's a recipe of chia pudding I made this morning, I'm just so in love with these seeds and how they turn out when you c...



 Here's a recipe of chia pudding I made this morning, I'm just so in love with these seeds and how they turn out when you cook them! So I save some of my last chia pudding I made with only rice milk and seeds, made some fresh pudding with Alpro Chocolate Coco milk, peanut butter and seeds. I poured some choco coco pudding first in a glass, then sliced banana covered in "white" pudding. Yum! I seriously think I will continue pairing my eggs and ham and chia pudding in the morning from now on! Remeber, we gotta eat to grow ;) Now I also got my workout done, a crazy lot of sets of lat pulls and core work! Now off to some errands then baby welcoming in the family ♥ What are your plans for today?

// Voici une recette de pudding de chia que j'ai fait ce matin. J'aime tellement ces petites graines noires et tout ce que l'on peut faire avec ! Donc j'ai gardé le dernier pudding que j'ai fait avec seulement du lait de riz et des graines, puis j'en ai fait un tout frais au lait de coco-chocolat Alpro, du beurre de cacahuète et des graines. D'abord j'ai versé un peu de pudding choco-coco dans le fond d'un pot, puis des tranches de bananes couvertes de pudding "blanc". Délicieux! Je pense sérieusement que je vais continuer à associer mes œufs et jambon avec du pudding de chia le matin à parti de maintenant! Rappelez-vous, il faut manger pour se muscler:) J'ai aussi fini mon training avec au programme, beaucoup de lat pulldown et d'abdos! Maintenant c'est l'heure des courses et plus tard dans la journée nous irons célébrer une nouvelle naissance dans la famille ♥

You Might Also Like

0 commentaires