SUPERFOOD PORRIDGE

What a good feeling to be back home to all my food and clothes and purring cats ♥ Such a pleasure to cook myself a good old oat porridg...


What a good feeling to be back home to all my food and clothes and purring cats ♥ Such a pleasure to cook myself a good old oat porridge (only with water) instead of my usual ham & eggs. Stepping on the scale this morning, I dropped 3 lbs since last time so I really was craving something healthy. From left to right, I topped it with red fruits, crushed nuts, hazelnuts, goji beeries and raisins ! Then I added 3 sticks on stevia on the top and a big spoon of chia seeds ! Soooo tasteful and sweet. You should really give it a try, I enjoyed preparing this so much it tasted even better...


// Quelle agréable sensation d'être de retour à la maison avec mes aliments, mes vêtements et mes chats qui ronronnent ♥ Vraiment un plaisir de me préparer un bon porridge d'avoine à l'ancienne (seulement avec de l'eau) à la place de mon jambon & œufs. Sur la balance ce matin, -1.5kg depuis la dernière fois donc j'avais vraiment envie de quelque chose de sain. De gauche à droite, des fruits rouges, des noix écrasées, noisettes, baies de goji et raisins! Puis j'ai ajouté 3 sticks de stevia e une bonne cuillerée de graines de chia! Tellllllement bon et savoureux. Vous devriez vraiment essayer, j'ai tellement apprécié le préparer que c'en était encore meilleur...

You Might Also Like

0 commentaires