GUNS OUT & HIIT SESH

Tiring day ahead!! Woke up at 5.40 because I'm spending to much time preparing for the gym in the morning, but no, this...






Tiring day ahead!! Woke up at 5.40 because I'm spending to much time preparing for the gym in the morning, but no, this time I was even lazier than usual and took even more time to prepare... Started with 10 minutes on the elliptical, then did a killer shoulder and biceps training, then intervals on the treadmill : 30 seconds running at 10km/h, incline 2.5%, then 30 seconds of walk @ 4.5km/h, incline 8.5% and repeat for ten minutes time. A real sweat party. My legs are definitely not used to that lol :)  and my heartrate was at an all time high!


//Attention journée crevante en approche !  Ce matin debout a 5h40 parce que je met une vie a me preparer pour le sport ces jours-ci. Et ben non. Meme 10 minutes plutot, je suis encore plus faignante et résultat :  j'arrive a la salle a la même heure que d'habitude.... On démarre avec 10 minutes d' elliptique, on continue sur une session biceps et épaules du tonerre, et on finit par les intervalles sur le tapis de course ; :  30 secondes de run à 10km/h, incline 2.5 % , 15 secondes de marche a 4.5km/h incline 8.5 % , et on recommence jusqu'à atteindre 10 minutes. Une vraie fiesta de la transpi. Mes jambes ne sont définitivement pas habituées à ça !  Et mon rythme cardiaque etait plus haut que jamais ! 

You Might Also Like

0 commentaires