ROLLER COASTER

Quite hard to write in such situation. Yesterday night was bad, and today was even worse. I think I've reached a point where I suddenl...

Quite hard to write in such situation. Yesterday night was bad, and today was even worse. I think I've reached a point where I suddenly lost myself, and it seems I can't figure my direction right now. It's an awful feeling I'm sure everyone has/will experience on day. Now is my turn ! Well, I honestly hadn't the strength to head to the gym this morning, but I'll be back as soon as tomorrow. I won't wander in this place for long believe me! In these moments I keep in mind "lows" make us appreciate "ups" even more later :)

// C'est assez dur d'écrire dans ces situations. La nuit dernière était mauvaise, et aujourd'hui a été pire. Je pense que j'ai atteint un point ou je me suis perdue, et on dirais que je ne retrouve pas ma route. C'est un sentiment désagréable et je suis sûre que d'une façon tout le monde l'a / va le ressentir un jour. Maintenant c'est mon tour !  Honnêtement, pas la force pour le sport ce matin, mais je serais de retour dès demain !  Je ne vais pas errer à cette endroit toute ma vie ! Dans ces moment je garde a l'esprit que les moments de tristesse nous font d'autant apprécier nos moments de joie plus tard : )

You Might Also Like

0 commentaires