MONDAY MORNING : GET IT DONE

Monday call ! Got up at 5.50 this morning and was at the gym at 6.20 :) Safe to say I was alone during my whole workout, pe...






Monday call ! Got up at 5.50 this morning and was at the gym at 6.20 :) Safe to say I was alone during my whole workout, people don't seem very motivated in the early Monday here haha :) I would have stayed in bed if only I didn't eat so many bad things this week end, I needed to sweat it out! And last saturday session was so good and left me so sore in the booty-booty, I was really looking forward to it this morning!it went like this:
- Butterfly M/C : 20kg-20reps and elevated narrow push ups 12 reps (repeat 3 times)
- Chest fly with cables: 10 kg each side 12 reps-4 sets / 15kg each side 10 reps-2 sets
- Bench press: 20kg-20 reps-4 sets
- Surelevated Press: 20 kg-15 reps-2 sets
- Triceps pushdown: 10kg-15 reps, 15kg-15 reps, 20kg-10 reps-3 sets
- Triceps kickbacks: 4kg-15reps-3 sets
- Plank pull through: 6kg-20reps- 3  sets
Now it's a day of work I have ahead, just two of us in the office! Can't wait til everyone comes back from their vacays and we're plenty again :)


// Le devoir du Lundi! Debout à 5h50 ce matin et à la salle pour 6h20 :) La salle était vide, et je suis restée seule tout l'entrainement. Les gens ne sont pas hyper motivés le lundi matin ici haha :) Je serait bien restée au lit, mais avec tout ce que j'ai ingurgité ce weekend, il fallait que je transpire un peu (beaucoup)! Et la session de samedi était tellement cool, j'en ai encore les fesses courbaturées, que j'avais hâte de remettre le couvert!
Voici ma session:
- Butterfly M/C : 20kg-20reps pompes sérrées surélevées 12 reps (repeter 3 fois)
- Chest fly with cables: 10 kg chaque côté 12 reps-4 sets / 15kg chaque côté 10 reps-2 sets
- Bench press: 20kg-20 reps-4 sets
- Surelevated Press: 20 kg-15 reps-2 sets
- Triceps pushdown: 10kg-15 reps, 15kg-15 reps, 20kg-10 reps-3 sets
- Triceps kickbacks: 4kg-15reps-3 sets
- Plank pull through: 6kg-20reps- 3  sets
Maintenant c'est une journée de travail qui m'attend, on est que 2 au bureau! J'ai hâte que tout les monde rentre de ses vacances et qu'il y ai du monde à nouveau :)



You Might Also Like

0 commentaires