BACK/BICEPS SESSION (VIDEO)

It's been such a long time since I last shared a session or a training video, so I apologize by sharing this one from my last back/bi...



It's been such a long time since I last shared a session or a training video, so I apologize by sharing this one from my last back/biceps session (and you can judge by my face on the cover that it was intense! ) . Fortunately it's just a question of days/weeks til I get a real gym membership and work in a better atmosphere ! Anyway it never bothered me to workout at home and I will certainly continue to do so! Some people lie on their sofa while I'm working out before it! I really liked this session, I had a very contact with my back muscles and I could easily feel it work ♥ love that feeling ! If you haven't seen my last progress post , then have a look and let me tell you the next back progress is gonna be awesome! I'm working on it ;) ♥

//Ca fait longtemps que je n'ai pas partagé mon entrainement ou une video de training avec vous, et je mexcuse en partageant cette vidéo de ma dernière session dos/biceps (comme vous pouvez le voir à ma tête sur la couverture, j'ai pas fait semblant!). Dans quelques jours/semaines, avec un peu de chance je m serai abonnée à la salle et je bosserai dans une autre ambiance. De toute façon cela ne me dérange pas de m'entrainer à la maison, et ça arrivera encore! Certaines personnes passent la journée sur le canap' et moi je m'entraine devant le mien! J'ai adoré cette session,j'ai eu un très bon contact avec les muscles dorsaux et j'adore ça ♥ Si vous n'avez pas encore vu mon post "progrès" , allez le voir et sachez que la prochaine photo sera la meilleure!! J'y travaille ♥

You Might Also Like

0 commentaires