HIGH PROTEIN SANDWICH RECIPE ♥

What a long day it's been today! I mixed up the snooze button and the stop one when the phone rang this morning, so annoy...







What a long day it's been today! I mixed up the snooze button and the stop one when the phone rang this morning, so annoying! So I got up and it took me quite long to find motivation and get ready for a shoulder/biceps workout. But god! I think the sessions you were about to miss are always the best one! I did use light weight but somehow it gave me a good pump as you see on the picture (left: before/right: after) I ended my session short after noon so I made a crazy lunch : 2 slices of protein bread from +Myprotein , 150gr tuna mixed with cream and pepper and cucumber ! So tasty and close to 50gr of protein! Now I've been just chilling and cooking oat cups, with a banana/coconut version this time. Hope it'll taste as good as last time ♥

// Quelle longue journée aujourd'hui! J'ai confondu le bouton arrêt et repousser du reveil ce matin, la galère. Je me suis levée et ça m'a pris pas mal de temps avant de vraiment me motiver pour une session épaules/biceps. Mais bon dieu! Les entrainements qu'on est sur le point de louper sont toujours mémorables! Je n'ai utilisé que des poids légers mais ça m'a quand même bien brûlé (photo du dessus, gauche: avant/ droite: après) J'ai fini le training pas longtemps après midi donc super déjeuner oblige: 2 tranches de pain protéiné de chez +Myprotein France , 150gr de thon mixé avec de la crème et du poivre et des tranches de concombre! Super bon et ça vous apporte quelques 50gr de protéines! Après ça, repos et cuisine, je retente mes oat cups mais version banane/noix de coco cette fois. J'éspère que ça sera aussi bon que la dernière fois! ♥



You Might Also Like

0 commentaires