HEALTHY LUNCH IN A BOWL

This morning I've been very lazy I started to workout at 1pm only. Time flies by really quicker when you're not doing...







This morning I've been very lazy I started to workout at 1pm only. Time flies by really quicker when you're not doing anything (or too slowly, I never remember) I had a little oatcake before hitting training so it was all good, my glycogen level were okay,  but once I was done I was just super hungry!! I hurried and ran to the kitchen, and preprared my lunch : a can of tuna, a can of sweet corn, a whole cucumber. Although I'm always searching/testing/improving new healthy recipes, I just like it when it's simple too. No seasoning, no sauce, just natural food in a bowl -and enough protein in it to make these baby muscle grow! ♥

// Ce matin, j'avoue avoir joué les faignantes et je n'ai commençé le sport qu'à 13H. Que le temps passe vite quand on ne fait rien (ou plutôt il ne passe pas, je ne sais plus) J'avais mangé un gateau d'avoine juste avant, donc les niveaux de glycémie étaient ok, mais qu'est-ce que j'ai eu faim après le sport!! Vite, vite, j'ai couru à la cuisine pour me préparer un déjeuner : une boite de thon, une de maïs, un concombre. Même si j'adore cuisiner/inventer/améliorer des bonnes recettes santé, j'aime aussi faire dans la simplicité. Pas d'herbes, de sauces ou de condiments, juste des ingrédients naturels dans un bol ( et assez de protéines pour faire grandir les muscles!)


You Might Also Like

0 commentaires