MY BEST LEGDAY (VIDEO)

Today was as shiny as I planned - not very much- but there was no rain so I could workout outside like I've been wanting for...




Today was as shiny as I planned - not very much- but there was no rain so I could workout outside like I've been wanting for days! It was a bit cold but once you get started, it's a lot warmer! I was about to take my vest off but I don't want to be sick tomorrow ;) So I took all my equipment down to the yard behind and got ready for a leg session! I did all the exercises shown in a video, between 12-20 reps for 3 sets and now I can really feel the lactic acid settling and hurting -but in such a sweet way! 
I wore my neon pink pants, I'm so comfy in them and there's no chance you can't spot me in these :) This leg session puts an end to my "workout week", starting all over tomorrow with chest, triceps and shoulders... Big day ahead already! I think I'm just going to turn on the bath tap and relax for awhile ♥

// Bon aujourd'hui c'était aussi ensoleillé que prévu - c'est à dire très bien - mais au moins il ne pleuvait pas donc j'ai pu m'entrainer dehors comme j'en avais envie depuis quelques jours! Il faisait un peu froi, mais une fois qu'on sebouge, ça se réchauffe très vite! J'ai failli enlever ma veste, mais pas trop envie de tomber malade demain ;) Donc j'ai descendu tout mon petit matos dans la cour derrière et hop, c'est parti pour bosser ces jambes! J'ai fait chacun des exercices de la vidéo, environ 12-20 reps et 3 séries et je peux vous dire que je le sens, cet acide lactique, et que ça fait mal (il faut souffrir pour être belle! :)
J'avais mis mon legging rose fluo de chez fluo, tellement confortable, impossible de me perdre de vue! :) Bon voilà, ce training marquait la fin de ma "semaine sportive", qui reprendra joyeusement demain avec au programme, poitrine, épaules et triceps .... Une grosse journée en perspective! Je pense que je vais simplement tourner le robinet du bain et me relaxer un moment ♥

You Might Also Like

0 commentaires