PLANT BOMB

 Well, let me introduce you to my new life buddies!! I've always been enchanted by vintage interior design with many plants ...




 Well, let me introduce you to my new life buddies!! I've always been enchanted by vintage interior design with many plants of all sizes and shapes, and I've came up with the idea that I needed new ones too! I would have bought the whole shop but finally decided to take this 8 at home ♥ Now I just can't stop staring at how much it changed our appartment ! Plus, having plants at home has shown to reduce stress and improve well-being, improve air quality and can lower background noises : a cheap way to make your living place more charming- with benefits! 

// J'ai l'honneur de vous présenter nos nouveaux hôtes à la maison!! Je suis toujours sous le charme des intérieurs vintages, avec plein de plantes de toutes sortes et de toutes tailles, que je me suis dit qu'il fallait que je m'y mette! J'aurai bien acheté le magasin tout entier mais il faut bien se décider, donc voilà les 8 élues ♥ Je ne peux plus m'empecher de les regarder et d'apprécier à quel point ça change l'intérieur ! En plus, des recherches ont montré qu'avoir des plantes en intérieur réduisent le stress et améliorent la qualité de vie, de l'air, et réduisent les bruits de fond : une manière peu onéreuse de rendre votre intérieur charmant (et bien plus!).

You Might Also Like

0 commentaires