BANANA/COCONUT OAT CUPS

Oh my.... Yesterday evening I cooked these again, a slightly different version from my last chocolate cups! This time the inside ...





Oh my.... Yesterday evening I cooked these again, a slightly different version from my last chocolate cups! This time the inside is juste a simple porridge made of oats, soy milk and diced banana. Yes, no added sugar or honey, the banana does the job by itself and it clearly tasted ah-mazing! ♥ So happy with myself ! In fact I believe you can do any version of these cups, in a very healthy way (the topping is the only calorie dense part here).
Now I think I'll be not doing much of my day today, I've been really really doing great with my workouts lately so I allow myself a little restday! Normally my restdays are saturday and sunday but if I need one in advance I just re-adjust my schedule to catch up and not miss a day in the end :) I wish you all a crazy good weekend filled with laughs and love and cuddles ♥

//Mon dieu... Hier soir j'ai cuisiné ces petites merveilles une nouvelle fois, une version légèrement differente de la dernière fois! Cette fois-ci l'intérieur est un simple porridge d'avoine, lait de soja et banane en dés. Et oui, aucun sucre ajouté puisque la banane se suffit à elle-même et c'est vraiment super bon! ♥ Super ravie du résultat! En fait je pense que toutes les versions sont possibles, et restent saines! (le nappage est la seule chose qui nécessitera un peu de cardio le lendemain! ).
Maintenant ça va être repos, avec pas grand chose au programme! Les entrainements récents m'ont plus que satisfaite donc je me permet! Normalement mes jours de repos sont le samedi et dimanche, mais si j'ai besoin de repos dans la semaine je réajuste mon programme afin de rattraper mon retard et ne rater aucun jour au final! :) Je vous souhaite à tous un excellent weekend plein d'amour, de rires et de câlins ♥

You Might Also Like

0 commentaires