A Very Hot Day

soryy for my face but hey veins popping !! Hello! Today was a lazy day that finished on the beach as everyday now :) gotta love th...

soryy for my face but hey veins popping !!
Hello! Today was a lazy day that finished on the beach as everyday now :) gotta love those kinds of routine! Today I trained with weights (light ones) because I fet like it and wanted to spice up what I've recently done. I've loaded up my 8 kilo bar to 12 kilos in total and did:

100 Thrusters
100 Back Squat
100 Goodmornings
100 Straight Leg Deadlift
100 Romanian Deadlift

I've split it up in rounds of 20 reps each and made it a circuit, so you do 20 thrusters then go directly to the squat etc... I've taken no rest in between sets (I haven't dropped the weights during each circuit, so no rest AT ALL), but I took 2 min rest between each of the 5 rounds!
Be sure to keep a bottle of water next to you, or your bcaas or whatever hydrates your body, especially when the days are hot like today!

// Bonjour!! Aujourd'hui c'était farniente à la plage comme tous les jours maintenant :) j'adore ce genre de routine! Aujourd'hui je me suis entraînée avec des poids légers parce que je voulais pimenter ce que j'ai fait récemment. J'ai pris une barre chargée pour un total de 12 kilos et j'ai fait:

100 Thrusters
100 Back Squat
100 Goodmornings
100 Soulevés de terre (jambe droite)
100 Soulevés de terre (classique)

J'ai divisé cela en tours de 20 reps chaque et en ai fait un circuit, donc on fait 20 thrusters et on passe au back squat etc... Je n'ai pas pris de repos entre chaque sets (je n'ai même pas posé les poids pendant le circuit, donc pas de repos DU TOUT), mais j'ai pris 2 minutes de repos entre chacun des 5 tours.
Gardez une bouteille d'eau près de vous, ou vos bcaa ou n'importe quoi qui vous hydrate, spécialement les jours très chauds comme aujourd'hui!!

You Might Also Like

0 commentaires