I Keep On Rowing !

Good evening every one!! This is perhaps my latest post ever but I feel that the less I am active, the more easily I get tired so I ...

Good evening every one!! This is perhaps my latest post ever but I feel that the less I am active, the more easily I get tired so I gave myself a little break this morning and acted like a zombie til the early afternoon and made protein pancakes (again?!), then I decided to workout anyway (power of will in action!)
This will eventually my last (very) lightweight session as I'll try and grab new plates at my appartment tomorrow to bring them in my new home sweet home :) This session was not very long, but sometimes a short quality workout is better than a long "cheated" one ! Remember the health advise is to get your ass off the couch at least 30 min a day! So here it how it goes:

- Plate swings 5 kg / 20 reps / 5 sets
- Biceps curl into shoulder press 12 kg / 20 reps / 5 sets
- Bent over barbell row 16 kg / 20  reps / 5 sets
- Bent over barbell row (reverse grip) / 20 reps / 5 sets
- Assisted triceps dips / 8 reps / 2 sets

Then I -of course- had 3 protein pancakes to get good nutrients in and refuel for tomorrow! Lots of love xx

// Bonsoir tout le monde!! C'est probablement mon post le plus tardif mais j'ai l'impression que moins je suis active et plus je fatigue  vite donc ce matin, petit break en mode zombie jusqu'au début de l'après-midi et j'ai fait des crêpes protéinées (encore?!), et après j'ai décidé de m'entraîner quand même (pouvoir de volonté en action)
Avec un peu de chance ça sera ma dernière séance avec des poids si légers, je vais surement ramener d'autres poids de mon ancien chez moi demain, pour les ramener dans ma nouvelle maison! Cette session n'était pas très longue mais parfois, un entraînement court de qualité vaut mieux qu'un entraînement long et triché! Souvenez vous du conseil santé qui est de bouger ses fesses au minimum 30 min par jour! Voilà la séance:

- Balancement avec poids de 5 kg / 20 reps / 5 sets
- Flexion biceps puis développé épaules 12 kg / 20 reps / 5 sets
- Tirage horizontal 16 kg/ 20 reps / 5 sets
- Tirage horizontal 16 kg (prise inversée) / 20 reps / 5sets
- Répulsions triceps assistées / 8 reps / 2 sets

Après ça j'ai -évidemment- mangé 3 crêpes protéinées afin d'avoir de bons nutriments et remplir les batteries pour demain! Bisous xx

You Might Also Like

0 commentaires