Weightlifting In Pink

Hey :) I hope every single one of you is doing great today! For me, the day started with a little fasted cardio which looked like p...


Hey :) I hope every single one of you is doing great today! For me, the day started with a little fasted cardio which looked like picking things at my appartment to bring them in my new one so I got to take home some iron plates, gym equipment, and clothes!

And then I had a weight session which was a real chaos because I wanted to grab something a little heavier but didn't know which muscle group to focus on, so I mostly just had fun and got cheered up by one of my neighbors while doing rope jump -she always has a nice word to say when she sees me work out, and that really keeps me going (I even did my very firsts double unders!!)! My session went like this!

- Squats with resistance band at ankles / 20 reps / 5 sets
- Donkey Kicks with ankle weights (2kg) / 20 reps each / 3 sets

- Jump rope / 100 jumps
// superset //
- Romanian Deadlifts @ 30kg
Repeat x 2

- Jump Rope / 17 min
- Bent over back row @ 30kg / 10 reps / 5 sets

Enjoy your day and make the most of it!

// Hey :) J'espère que chaun d'entre vous passe une bonne journée aujourd'hui! Pour moi, c'était cardio à jeûn ce matin, ce qui ressemblais plus à prendre des affaires chez moi pour les emmener dans mon nouveau chez moi, donc j'ai pu prendre mes poids, affaires de sports et vêtement!

Après ça j'ai fais une session avec poids qui ne ressemblais à rien, je voulais juste soulever plus liurd qu'habituellement mais je ne savais pas quel muscle travailler donc en fait je me suis amusée un peu, et la gentille voisine à joué les supporter pendant le passage corde à sauter ( elle a toujours des mots gentils dès qu'elle me voit m'entraîner, ça motive! J'en ai même fait mes premiers double sauts!) Ma session:

- Squat avec une bande de résistance au chevilles/ 20 reps / 5 sets
- Donkey kicks avec poids de cheville (2kg) / 20reps chaque / 3sets

- Corde à sauter / 100 sauts
//superset//
- Soulevé de terre @ 30kg / 20 reps 
Répeter 2 fois

- Corde à sauter / 17 minutes
- Tirage vertical dos penché@ 30kg / 10 reps / 5sets

Profitez à fond de votre journée!!

You Might Also Like

0 commentaires