Barbell Row & Deadlifts

Hello everyone!! sorry for the crazy week because I sucked at keeping my blog up to date but I was busy with workouts, cleaning, mov...



Hello everyone!! sorry for the crazy week because I sucked at keeping my blog up to date but I was busy with workouts, cleaning, moving and all those silly -ing things ;) But at least  I did workout everyday!!
I get really proud of myself these days, because I really look forward to lifting more weights, and the thing is I always succeed at the "daily goals" I set myself. Not long ago I was scared of it because I hit a plateau, but now I have overcame it, it's really enjoyable!!
Today I only did two exercises, but with a lot of sets and different weights to work on my back, and the session wasn't even over that I already felt the soreness coming! Here it is:

- Barbell Row  : 20kg / 20 reps / 3 sets
                          24kg / 15 reps / 3 sets
                          28kg / 12 reps / 3 sets
                          32kg / 10 reps / 3 sets
- Deadifts : 32kg / 15 reps / 3 sets
                   42kg / 10 reps / 3 sets
                   46kg / 3 reps

Have a nice week-end everyone, be safe and remember not to sabotage your efforts by indulging too much!!

// Salut tout le monde!! désolée pour le fait que je n'ai pas beaucoup tenu le blog a jour cette semaine mais j'étais occupée avec les entraînements, le ménage, le déménagement et beaucoup d'autres choses ;) Mais au moins je me suis entraînée chaque jour!!
Je suis assez fière de moi ces jours-ci, parce que je voulais vraiment soulever plus de poids, et le truc c'est que j'ai réussi tous les petits objectifs que je m'étais mis au cours de la semaine. Il n'y a pas longtemps, j'avais peur de soulever plus et j'avais atteint un "plateau", mais maintenant que je l'ai dépassé, c'est vraiment agréable!!
Je n'ai fais que 2 exercices aujourd'hui, mais avec beaucoup de sets et de poids différents pour travailler le dos, la session n'était même pas terminée que je sentais déjà les courbatures arriver! Voici la session:

- Flexion des avant bras à la barre (voir plus haut pour les sets, reps et poids)
- Soulevés de terre (jambes fléchies) (voir plus haut pour les reps, sets et poids)

Passez un bon week end, prenez soin de vous et souvenez vous de ne pas ruiner vos efforts en vous "félicitant" un peu trop!

You Might Also Like

0 commentaires