New Shoulder Press PR !

Hi everyone!! Todays was a good day :) I was up early, in a pretty good mood, got my shoulder session in and added 1 kg to my shoulder press...

Hi everyone!! Todays was a good day :) I was up early, in a pretty good mood, got my shoulder session in and added 1 kg to my shoulder press PR! Then went on packing at home (bloah... It takes so much time it annoys me) quite a basic day, no big news to tell or anything but I think I like those days too.

I'm a kinda lonely person and I like to do things on my own rather than with people. Doesn't mean I never see people and never work with them,but social links are not my forte and I know there's always a time when everything goes wrong. The more I learn about myself, the more I see I'll be my own best partner, for life. No way I quit myself lol, so I lay my head on my own shoulder, hold my own hand, ang go with my body and mind as soldiers of my army.

Well, as all good things have to come to an end, and lead to other good things, my friend deborah is coming in a few minutes for a girls talk ;)

// Salut tout le monde!! Aujourd'hui était une  bonne journée :) debout tôt, de bonne humeur, session fait avec une amélioration de 1kg au développé épaule! Après cartons... (pff... ca prend tellement de temps que ça me répugne) une journée basique, pas de grandes nouvelles à annoncer ou rien de ce genre mais j'aime bien ces jours-là aussi.

Je suis assez solitaire, et je préfère faire les choses seules, qu'accompagnée. Ça veut pas dire que je ne vois jamais personne et que je ne travaille jamais en équipe, mais les liens sociaux c'est pas mon fort et je sais qu'a un moment, les choses finissent mal. Plus j'en apprend sur moi, et plus je me rend compte que ma seule alliée est moi-même, à vie. Pas question de quitter moi-même (?!), donc je me repose sur ma propre épaule, prend ma propre main, et je pars avec mon corps et mon esprit comme soldats de mon armée (en français ça fait un peu Jean-Claude Vandamme mais en anglais plus haut, ça sonne mieux ;) )

SESSION:

Shoulder press / 16kg / 10 reps / 4 sets
Shoulder press (reverse & close grip) / 16kg / 10 reps / 4 sets

Lateral deltoid raise / 6 kg / 15 reps / 3 sets
Back deltoid raise / 6 kg / 15 reps / 3 sets
Front deltoid raise / 6kg / 15 reps / 3 sets
( I did all these three exercises once again, but with 8kg / 10 reps / 3 sets)
(J'ai refais les trois derniers exercices, mais avec 8kg / 10 reps / 3 sets

Shoulder press / 27kg / 6 reps
Shoulder Press / 35 kg / 1 rep / 2 sets  (personal best!)





@35kg , my personal best at shoulder pressing to date. Hope to do more in a few weeks at it feels easier everythime I grab them weights!


 

You Might Also Like

0 commentaires