Summer Guns & Bone Marrow Donnor

Hello folks!! New week, new goals!! I have worked out yesterday (all about them guns!!) and realized it was a pretty good session I ...



Hello folks!! New week, new goals!! I have worked out yesterday (all about them guns!!) and realized it was a pretty good session I just did. Here it is:

- Dumbell kickback : 2kg / 20 reps / 2 sets
                                   3kg / 15 reps / 2 sets
- Seated dumbell extension : 6kg / 10 reps / 5 sets
- Barbell biceps curl : 13kg / 10 reps / 5 sets halfway down (mouvement: moitié inférieure)
                                               10 reps/ 5 sets halfway up (mouvement : moitié supérieure)
                                               10 reps / 5 sets full move (mouvement entier)
                                                (repeat the whole biceps curls with 15 kg barbell)
- Shoulder press : 15 kg / to failure / 2 sets
- Kettlebell swing : 5 kg / 20 reps
                                10kg / 20 reps / 5 sets

I don't think I will workout today. I am feeling really low and already spent half the day packing my things to get ready for the official day I'll be moving. On the other hand, I also feel really stressed cause my studies are now over, and I haven't prepared for whats "after", so I'm looking for jobs and it's really annoying because it feels already endless! I have taken a full month of vacations since the end of my studies, and it's too much! I want to work and spend the day with colleagues, with a schedule, and most of all I want to take part in a company. I guess I am overrating the situation though ;) I also received a letter from the Bone Marrow National Transplant Service and I have an appointment next Friday to get samples and have everything checks and I'll be on the list! I believe in good actions and I am happy I've done that! So no workout for me today, packing for three hours was a workout in itself ! I hope you all have an amazing day, and a great workout!

// Salut les gens! Nouvelle semaine, nouveaux objectifs!Je me suis entraînée hier ( bras, bras, bras!) et j'ai réalisé que c'était une super session!! (voir plus haut, cliquez sur les exercices pour en voir le mouvement! 

Je ne pense pas m'entraîner aujourd'hui. J'ai le moral a plat, j'ai passé la matinée à faire des cartons pour déménager dès la fin du préavis. D'un autre coté, je suis hyper stressée parce que mes études sont finies, et je ne m'étais pas préparée pour "l'après", donc je cherche du boulot et c'est vraiment désespérant, ça semble sans fin! J'ai pris un mois en off depuis la fin de mes études et la j'en ai assez, j'ai envie d'avoir des collègues et de discuter à la pause café, et de prendre part à une entreprise. Je pense que j' exagère la situation!!  J'ai aussi reçu une lettre du Centre du Don de Moelle Osseuse et j'ai rendez-vous vendredi pour faire les prises de sang et valider ma carte de don ! Je crois aux bonnes actions et je suis contente d'avoir fait ça! Donc pas de training pour moi ce jour, emballer et démonter et nettoyer pendant trois heures, en soi, c'était déjà un entraînement ! J'espère que vous passez une très belle journée et un super entraînement!

You Might Also Like

0 commentaires