My Favorite Foods!

Hey!! I've thought I should maybe do a little food post, because I want to inspire people to have a better daily die...







Hey!! I've thought I should maybe do a little food post, because I want to inspire people to have a better daily diet, and the main thing I want to emphasize on, except from all the good nutrients you will eventually find in organic food, is the colors! Smoothies, deserts, and meals have never looked so vivid and colorful ;) Nothing like processed food!
Here I have chosen some of my meals lately to show you how you can throw food together and have tasty results! I almost ALWAYS ADD some protein powder to my smoothies or fruit fluff, to enhance their nutritional value :) smart tip!
And if I search for a snack, I always go for low cals, high protein/fiber snacks so it doesn't breaks my diet routine.
Tomorrow is rest for me but I will maybe try some yoga head/handstands so if that happens I'll show ya!

// Hey!! J'ai pensé que peut être je devrais faire un post nutrition, parce que je veux motiver les gens à avoir une alimentation saine chaque jour et la chose principale sur laquelle je voudrais mettre l'accent, a part les nutriments fantastiques que vous pouvez y trouver, ce sont les couleurs! Smoothies, desserts, et repas n'ont jamais semblé si goûteux et colorés! Rien à voir avec les plats cuisinés!
Ici j'ai choisi certains de mes derniers plats pour vous montrer quelques associations et obtenir des résultats hyper bons! J'ajoute pratiquement TOUJOURS de la protéine à mes smoothies et mousses de fruits, pour améliorer leur valeur nutritionnelle :) conseil malin!
Et si je dois avoir un snack, je prend quelque chose pauvre en calorie, ou élevé en protéine/fibres pour ne pas ruiner ma diet.
Demain pour moi c'est repos mais je ferai peut-être un peu de head/handstands et si cela arrive je vous le montrerai ;)

You Might Also Like

0 commentaires